.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلنگري بر نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال در مازندران؛
شمال ايران در راه ديجيتالي شدن
شمال ايران در حالي در راه ديجيتالي شدن با نمايشگاه‌هاي پي در پي است كه مسئولان بايد براي اين اتفاق فرهنگي به روز تلاش بيشتري كنند ...
شمال ايران در راه ديجيتالي شدن

شمال ايران در حالي در راه ديجيتالي شدن با نمايشگاه‌هاي پي در پي است كه مسئولان بايد براي اين اتفاق فرهنگي به روز تلاش بيشتري كنند.

نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال در مازندران در حالي روزهاي پاياني خود را طي مي‌كنند كه از نظر غرفه‌داران ميزان استقبال از اين غرفه‌ در دو روز آخر نمايشگاه بيشتر از روزهاي اوليه بوده است.
غرفه‌داران رسانه‌هاي نرم‌افزاري موج نوي انگليسي كه خود به عنوان زوج شركت‌كننده در اين نمايشگاه عنوان مي‌كنند، در مورد ميزان استقبال مي‌گويند: فقط امروز خسته شده‌ايم چون نسبت به روزهاي گذشته استقبال بسيار بهتر بوده است.
وي مي‌گويد: دو نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال كه در كرمانشاه و قم برگزار شد، بسيار پرشورتر از مازندران بوده است.
اين افراد امكانات در ارائه شده به اين نمايشگاه را مناسب عنوان و اظهار داشتند: مكاني كه براي اين نمايشگاه در نظر گرفته شده است، چندان مناسب نبود.

* مردم فقط مي‌بينند
غرفه‌داري از موسسه فرهنگي شهرستان قم گفت: بايد فرهنگ‌سازي در مورد رسانه‌هاي ديجيتال صورت گيرد و بسياري از كساني كه از غرفه‌ها بازديد مي‌كنند، فقط غرفه‌ها را مي‌بينند.
محمد اسماعيل‌پور در مورد نرم افزارهاي ارائه شده در اين نمايشگاه افزود: امكانات و تلاش‌هاي زيادي صورت گرفته تا اين نرم افزارهاي تهيه شود و تكنيك‌ها، شيوه‌ها و اطلاعات جامعي در اين نمايشگاه براي مردم عرضه شده است.
وي خاطر‌نشان كرد: تبليغات در اين نمايشگاه كم بوده است.

* غرفه‌هاي كودك هميشه شلوغ
يكي از غرفه داران نرم افزارهاي مربوط به كودكان نيز در مورد استقبال مي‌گويد: بازديدها خوب بوده است.
‌وي افزود: چون بيشتر شركت‌كننده‌ها افراد جوان بودند، حتما از غرفه‌هاي كودك بازديد و خريدي از نمايشگاه داشته‌اند.

* رنگ‌ها بايد براي تبليغات به كار گرفته مي‌شدند
يكي از غرفه‌داران نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال كه در بخش نرم‌افزارهاي روان شناسي فعاليت دارد، دراين باره مي‌گويد: يكي از دلايل استقبال كمرنگ مردم استفاده از امكانات تبليغاتي با رنگ‌هاي ملايم و آرام بوده است.
وي با اشاره به اينكه استفاده از سه رنگ ملايم نيز در عدم جذب مخاطب موثر است، يادآور شد: بايد روان‌شناسي استفاده ازرنگ در تبليغات مد نظر قرار مي‌گرفت.

* نمايشگاه نمره قبولي گرفته است
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران گفت: نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال با توجه به جنس كار رتبه قابل قبولي گرفته است.
هادي ابراهيمي در حاشيه بازديد از نمايشگاه رسانه‌هاي ديجيتال مازندران در گفتگو با خبرنگار فارس در ساري در مورد ميزان استقبال از نمايشگاه افزود: با توجه به جنس كار اين رسانه‌ها استقبال خوب بوده است.
وي با اشاره به اينكه در فرصت كمي كه به عنوان مديركل ارشاد مازندران منصوب شده‌ام، شخصاً تفاهمنامه برگزاري اين نمايشگاه را امضا كرده‌ام، افزود: با تمام قوا وهم و غم با توجه به فرصت محدودي كه برگزاري از نمايشگاه داشته‌ايم، استقبال راضي كننده بود.
ابراهيمي خاطرنشان كرد: اطلاع‌رساني در مورد برگزاري اين نمايشگاه محدود بود.
وي با اشاره به اينكه بايد نقش رسانه‌هاي ديجيتال به لحاظ توسعه صنعتي و نقش فناوري بايد مشخص شود، خاطرنشان كرد: مكان نمايشگاه از لحاظ دسترسي مردم تا حدودي محدود بود.
وي با بيان اينكه در ساري به عنوان مركز استان مكاني به عنوان نمايشگاه مركزي نداريم، گفت: ظرفيتي را در ساري براي برگزاري نمايشگاه‌هاي مركزي به غير از اين مجموعه نداريم.
ابراهيمي همزماني نمايشگاه كتاب در ساري را از ديگر دلايل استقبال كمرنگ از اين نمايشگاه برشمرد و افزود: به دليل اينكه برنامه اين نمايشگاه از قبل بسته شده بود، چاره‌اي جز برگزاري نمايشگاه در اين زمان نداشتيم.

* روزهاي پاياني استقبال راضي‌كننده بود
سردبیر پایگاه خبری شمال نيوز نيز در اين باره گفت: استقبال مردم از نمايشگاه به دليل اينكه نخستين بار همچنين نمايشگاهي در استان برگزار مي‌شود، جالب است.
محمود احمدي افزود: اولين‌ها هميشه استقبال نمي‌شوند، اما روزهاي پاياني استقبال راضي‌كننده بود.

* دوبار بازديد كردم
يكي از بازديد‌كنندگان نيز در مورد نمايشگاه مي‌گويد: نمايشگاه جالبي بود، به دليل نياز دوبار براي بازديد آمدم.
مهري رستمي افزود: نرم افزارهاي ارائه شده در اين نمايشگاه و قيمت‌ها و تخفيف‌هاي ارائه شده در اين نمايشگاه بسيار مناسب بود.

‌گروه خبري اعزامي خبرگزاري فارس در مازندران با حدود 50 غرفه‌دار در اين نمايشگاه در مورد ميزان استقبال و امكانات ارائه شده به غرفه داران با آنها گفتگو كردند كه بيشتر غرفه‌داران استقبال را نسبت به استان‌هاي ديگر تا حدودي كمرنگ عنوان كردند و گفتند: سومين نمايشگاه رتبه سوم استقبال را از آن خود كرد اما امكانات ارائه شده از سوي فرهنگ ارشاد مازندران مطلوب بوده است.
نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال مازندران از 23 آبان ماه در كيلومتر هفت جاده ساري به نكا داير و تا فردا ادامه دارد.

گزارش: مهرانگيز عباسي - خبرگزاری فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.179 seconds.